نصب داربست در کرج

نصب داربست در کرج

نصب داربست مسکونی در کرج: داربست برای فضای مسکونی در کرج را با تجربه ی بیشتر از یک دهه ارائه میدهیم. داربست نما بیشترین نوع داربستی است که برای نصب داربست مسکونی در کرج مورد استفاده قرار میگیرد.

نصب داربست تبلیغاتی در کرج: داربست قاب بنر،داربست طاق نصرت جزو داربست های تبلیغاتی محسوب میشود که در کرج نصب میشود.

نصب داربست برج ها در کرج: برای داربست پروژه های بزرگ مثل برج ها تجربه شرکت داربستی در زمینه نصب کارهای بزرگ و داشتن اکیپ داربست بندی و حجم لوله های مورد نیاز پیش شرط است.

نصب داربست متحرک در کرج: برای جا به جایی راحت تر داربست، دسترسی پیدا کردن به چند کد ارتفاعی با فاصله ی متفاوت از داربست متحرک در کرج استفاده میشود.

نصب داربست نمایشگاهی در کرج: داربست برای نمایشگاه های بزرگ با مدت زمانی زیاد کاربرد موثری دارد، اسپیس نمایشگاهی در کرج به دلیل سبکی و عدم تحمل وزن بالا در نمایشگاه های بزرگ جای خودش را به نصب داربست در کرج داده است.


نصب داربست در کرج | 09104090771

اجاره داربست کرج

اجاره داربست کرج و برای قیمت داربست در کرج میتوانید با شماره گیری تلفن ما استعلام بگیرید.

  • اجاره داربست شمال کرج: برای شمال کرج انبار مجزا در گوهردشت کرج در نظر گرفته ایم تا در سریع ترین زمان ممکن نصب داربست فلزی را انجام بدهیم.
  • اجاره داربست حومه کرج: اجاره داربست در حومه کرج از اجاره داربست در کردان تا اجاره داربست در محمدشهر کرج را پوشش میدهیم، برای اجاره داربست در هشتگرد شهر مجاور کرج نیز آماده ارائه خدمات هستیم.
  • اجاره داربست ارزان کرج: داربست ارزان یعنی قیمت داربست بر اساس نرخنامه اتحادیه داربست فلزی کرج، به همین واسطه ما اطمینان میدهیم ارزان ترین قیمت داربست فللزی در کرج را به مشتریان عزیز ارائه میدهیم.

در ادامه ی سایت جدول قیمت داربست در شهر کرج را میتوانید بخوانید اما نکته حائز اهمیت در قیمت نصب داربست به ویژه شهر کرج، توجه به ارتفاع کار و سختی جنس کشی و مسافت پروژه با شرکت داربستی است که میتواند در قیمت نهایی داربست در استان البرز شهر کرج تاثیر بذارد.


نصب داربست در کرج | 09104090771

نمونه داربست نما در کرج
نصب داربست در کرج استان البرز
نمونه داربست کفراژ در کرج
نصب انواع داربست در کرج
نمونه داربست نخاله گیر در کرج
اجاره داربست در کرج

داربست کرج

چرا داربست کرج ؟

لارآ داربست با فعالیت مستمر در زمینه نصب و اجاره داربست در شهر کرج با نازل ترین قیمت و نرخنامه ی هم گام با اتحادیه داربست فلزی استان البرز شهر کرج فعالیت میکند.

یکی دیگر از دلایل مهم ثبت سفارش داربست فلزی، نزدیکی انبار به محل پروژه نصب داربست است که لارآ داربست با داشتن چندین انبار در کمترین زمان ممکن اقدام به نصب داربست میکند.

داربست کرج با لوله داربست های در دو وزن سبک 13 کیلو و سنگین 17 کیلو به علاوه بست های H و بست های قائم کلاف میشود.

لوله داربست ها با ضخامت های مختلفی تولید و عرضه میشود که معمولا ضخامت 4 میلیمتر پر مصرف تر برای نصب داربست در کرج است.

داربست کرج در گذشته به شکل چوبی تولید و نصب میشد اما با آمدن صنعت ذوب آهن به کمک مواد اولیه فولاد، داربست فلزی جای داربست چوبی را گرفت؛ زیرا از ایمنی و مقاومت خیلی بیشتری برخوردار است.

نصب داربست در کرج یکی از سازه های موقتی در صنعت ساختمان و حوزه تبلیغات محسوب میشود که برای دسترسی به کد های ارتفاعی کمک شایانی میکند، داربست در کرج را در شهر زیاد میبینید که انواع مختلفی دارد.


نصب داربست در کرج | 09104090771

نمونه داربست در عظیمیه کرج

نصب داربست در کرج

انواع داربست در کرج

داربست نما در کرج

داربست نما رایج ترین و پر مصرف ترین نوع داربست در کرج میباشد که با قالب های 1 متری در عرض داربست نصب میشود. داربست نما برای مراحل نماکاری از ابتدا تا انتها و حتی پس از بهره برداری ساختمان برای تعمیرات مورد استفاده قرار میگیرد.

داربست قالبی در کرج

داربست قالبی در کرج به این معنی است که از قالب های 1 متری استفاده میشود، این نوع داربست برای انجام کار به روی سطح ساختمان کاربرد دارد و از ایمنی بالایی برخوردار است. داربست قالبی سازه نگهبان یا نگه دارنده ی سازه اصلی نیز است.

داربست کفراژ در کرج

داربست کفراژ در کرج با پایه هایی با فاصله ی 3 متر اجراء و نصب میشود، کفراژبندی در کرج برای مراسمات مذهبی مثل داربست خیمه، داربست ایستگاه صلواتی و داربست مسقف کاربرد موثری را دارد. داربست کفراژ بر اساس متر مکعب محاسبه میشود.

داربست چهارپایه در کرج

داربست چهارپایه به ابعاد 2در2 و 3در3 به ارتفاع 6 متر و 9 متر در دو شکل ثابت و متحرک نصب میشود؛ داربست چهارپایه در کرج برای جا به جایی بهتر و دسترسی به نقاط مختلف ارتفاع از چرخ استفاده میشود تا حرکت پذیر باشد؛ در این نوع داربست زمین زیر کار باید سفت و صیقل باشد.

داربست بنر در کرج

داربست بنر در کرج به منظور تبلیغاتی یا تسلیت و تبریک گفتن بیشتر مورد استفاده قرار میگیرید، بنرها معمولا در ابعاد 1در2 و 2در3 هستند و از داربست قابی برای نگه داشتن بنر ها استفاده میشود که قاب بنر هم نامیده میشود؛ و در نظر داشته باشید برای نصب داربست بنر باید از شهرداری کرج مجوز بگیرید.

داربست زیربتن در کرج

داربست زیربتن در کرج از حساس ترین نوع داربست فلزی محسوب میشود که در کنار قالب و جک های مخصوص، مراحل ریختن بات سقف را ایجاد میکنند؛ به داربست زیربتن، داربست زیرپودری و شمع بتن هم در کرج گفته میشود که به دلیل حساسیت بالای نصب این نوع داربست حتما از افراد با تجربه استفاده کنید.

نصب داربست در کرج استان البرز

نصب داربست در کرج استان البرز یک مسافت با شعاعی زیاد در لارآ داربست ارائه میشود، شما میتوانید برای استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.


  • نصب داربست در کردان: اجاره داربست در کردان و نصب داربست فلزی در کردان برای ویلاسازی و خانه های این منطقه به دلیل سختی مسافت راه یک معضل است اما ما در سریع ترین زمان در این منطقه خدمات دهی داریم.
  • نصب داربست در هشتگرد: یکی از مناطق نزدیک به کرج و استان البرز، هشتگرد است که نصب داربست فلزی در هشتگرد را به نازل ترین قیمت آماده خدمات دهی هستیم.
  • نصب داربست در محمدشهر: اجاره و نصب داربست در کرج منطقه محمدشهر را در انواع داربست فلزی آماده ارائه هستیم، داربست بنر در محمدشهر، داربست نما در محمدشهر، داربست زیربتن در محمدشهر و غیره.
  • نصب داربست در البرز: نصب داربست در البرز یا اجاره داربست در استان البرز برای شرکت لارآ داربست با جانمایی چندین انبار از داربست فلزی، آسان و سریع است.

نصب داربست در کرج | 09104090771

قیمت داربست در کرج

جدول قیمت داربست در کرج

نوع داربست / متراژ کار

قیمت بر اساس مصوب اتحادیه

نصب داربست تا 100 متر ( تا ارتفاع 6 متر )

30.000.000 ريال

نصب داربست تا 200 متر ( تا ارتفاع 6 متر )

39.000.000 ريال

چهارپایه به ابعاد 2در2 ، 3در3 ( ثابت ) تا 6 متر

18.000.000 ريال

چهارپایه به ابعاد 2در2 ، 3در3 ( متحرک) تا 6 متر

25.000.000 ريال

نصب داربست چاله آسانسور ( تا ارتفاع 15 متر )

40.000.000 ريال

نصب داربست قاب بنر حداکثر ابعاد 2در 3

15.000.000 ريال

نصب داربست زیربتن، زیر پودری ( سنگین )

(متری) 350.000 ريال

نصب داربست کفراژ ساده ( بدون سقف )

(متری) 250.000 ريال

نصب داربست کفراژ مسقف

(متری) 300.000 ريال

نصب داربست برای عزاداری ( محرم و صفر )

برای آقا امام حسین (ع) نصفه قیمت

داربست کرج

نصب داربست در کرج ارزان

نصب داربست در کرج ارزان و فوری در کمترین زمان ممکن


نصب داربست در کرج به دلیل هم جواری با شهر تهران و طرح های در حال توسعه و عمرانی زیاد، یکی از کاربردی ترین نیاز های در زمینه ی ساخت و ساز است.

کرج مرکز استان البرز است که دارای حومه ی بزرگ و در حال شد و ساخت و ساز است.

محمدشهر، هشتگرد، کردان، فردیس، اندیشه، ملارد، لشگر آباد و مهرشهر از مهم ترین مناطق اطراف کرج است که ساخت و ساز زیادی در آنجا انجام میشود و داربست فلزی نیاز است.

لارآ داربست ارزان ترین شرکت داربست فلزی در سطح استان البرز و شهر کرج است که با تعهد، ارائه فاکتور رسمی، بیمه حوادث داربست فلزی و ارسال سریع داربست، 7 روز هفته 24 ساعته در خدمت همشهریان عزیز است.


هر روز هفته بدون تعطیلی | لارآ داربست

داربست از گذشته تا حال دستخوش تغییرات وسیع چه در نصب سازه و چه در جنس تولید و عرضه آن را شاهد بوده است.

در گذشته داربست به وسیله ی اَلور های چوبی محکم از جنس درختان خاص نصب و اجراء میشده است.

بعد تر ها با دسترسی پذیری به فولاد و شکل گرفتن صنعت ذوب آهن داربست فلزی به شکل امروزه تولید و عرضه شد، داربست فلزی فواید قابل توجه ایی نسبت به داربست چوبی دارد که به طور مختصر میشود به استحکام داربست، کلاف بندی مطمئن بَست های داربست و به صرفه بودن (ایمنی) اشاره کرد.


ارائه فاکتور رسمی و بیمه حوادث | لارآ داربست

قیمت داربست در کرج

جدول قیمت داربست را بالاتر حتما مطالعه کرده اید، حال میخواهیم بیشتر در مورد جزئیات و تبصره های قیمت داربست توضیح بدهیم:

  • نصب داربست تا 100 متر ( تا ارتفاع 6 متر )

قیمت این آیتم داربست تا ارتفاع  6 متر است و هر چه ارتفاع بیشتربشود یعنی سختی کار بیشتر شده است و باید بر اساس توافق با شرکت داربستی قرارداد ببندید.

  • نصب داربست تا 200 متر ( تا ارتفاع 6 متر )

داربست تا 200 متر مربع را باید در نظر داشته باشید تا ارتفاع 6 متر قیمت درج شده در جدول ارائه شده است و بیشتر از آن مثل آیتم قبلی بر اساس توافق با لارآ داربست محاسبه میشود.

  • چهارپایه به ابعاد 2در2 ، 3در3 ( ثابت ) تا 6 متر

چهارپایه ها بر اساس ابعاد استاندارد نصب میشود اما اگر مهار شدن چهارپایه اصولی باشد میشود سفارشی سازی در ابعاد نصب داربست در کرج صورت بگیرید.

  • چهارپایه به ابعاد 2در2 ، 3در3 ( متحرک) تا 6 متر

چهارپایه های متحرک با داشتن 4 چرخ ترمز دار قابلیت حرکت پذیری دارند و نصب آن ها تا  9 متر امکان پذیر است.

  • نصب داربست چاله آسانسور ( تا ارتفاع 15 متر )

نصب داربست چاله آسانسور تا ارتفاع 15 متر قیمت درج شده در جدول است و به ازای اضافه شدن هر طبقه 800 هزارتومان به قیمت تمام شده ی فاکتور اضافه میشود.

  • نصب داربست قاب بنر حداکثر ابعاد 2در 3

نصب داربست قاب بنر در ابعاد مختلفی نصب میشود و تقریبا نسبت به نیاز مشتری امکان نصب بدون محدودیت دارد.

  • نصب داربست زیربتن، زیر پودری ( سنگین )

داربست زیر بتن ارتفاع های منحصر به فرد هر پروژه دارد و این قیمت نصب داربست را متغییر میکند، بهتر است برای داربست زیربتن در کرج حتما نسبت به پروژه ی خودتان استعلام قیمت بگیرید.

  • نصب داربست کفراژ ساده ( بدون سقف )

قیمت داربست کفراژ ساده با پایه های 3 متر و 4 متر املن نصب است و بر اساس متر مکعب محاسبه میشود.

  • نصب داربست کفراژ مسقف

قیمت داربست کفراژ سقف دار جنس بیشتری میبرد و نصب سخت تری دارد، این نوع داربست هم بر اساس متر مکعب در کرج محاسبه میشود.

  • نصب داربست برای عزاداری ( محرم و صفر )

تمام داربست های برای عزاداری در ماه محرم و صفر در کرج اعم از چهارپایه، طاق نصرت، قاب بنر، ایستگاه صلواتی و موکب را به نصف قیمت نصب میکنیم ( اسلام و علیک یا  ابا عبدالله الحسین )

مزایای نصب داربست در کرج

مزایا نصب داربست در کرج را به صورت خلاصه و مفید برایتان شرح میدهیم:

  • مقاوم بودن:

سازه داربست به دلیل مقاومت بالا در برابر حوادث طبیعی مثل: طوفان و زلزله و خطرات کاری یکی از ایمن ترین نوع سازه موقتی برای انجام کار به روی سازه اصلی است.

  • به صرفه بودن:

داربست یک گزینه مقدور به صرفه و ارزان برای دسترسی پذیری به ارتفاع کار است.

  • ایمنی بالا:

کار کردن روی داربست فلزی در صورت مهارت کار در ارتفاع خیلی آسان است، البته در نظر داشته باشید رعایت نکات ایمنی در هر صورتی حائز اهمیت است.


نصب داربست در کرج

کرایه داربست در کرج

کرایه داربست در کرج اصطلاحی است که برای کرایه دادن لوله های داربست استفاده میشود.

کرایه داربست بر اساس تعداد لوله ها و بست ها صورت میگیرد.

در نظر داشته باشید کرایه داربست یعنی نصب داربست بر عهده شرکت داربستی نیست و تنها شما لوله ها و اتصالات مورد نیاز داربست فلزی را در کرج به امانت کرایه یا اجاره میکنید.

حمل لوله ها و هزینه های ایاب ذهاب در این شیوه اجاره داربست بر عهده کارفرما است.


نصب داربست در کرج

نصب داربست در البرز

نصب داربست در البرز را بالا تر اشاره کردیم و از اهمیت استان البرز به دلیل هم جواری با تهران نوشتیم؛ حالا میخواهیم دیگر نکات نصب داربست در البرز را بازگو کنیم.

نصب داربست برای ویلا سازی در البرز:

ویلاسازی معمولا در نقاط حومه شهر ها صورت میگیرد که از آب و هوای خوبی برخوردار است و فضای ویلا سازی وجود داشته باشد.

نصب درابست برای ویلا ها از اهمیت دیگری برخوردار است، به دلیل خارج از شهر بودن، جا به جایی لوله ها و امنیت لوله ها در مناطق کم تردد میتواند موجب قبول نکردن شرکت های داربستی برای نصب داربست را به همراه داشته باشد.

اما لارآ داربست به شکل کامل تمام استان البرز را پوشش میدهد و همه ی سعی مان این است تا رضایت مشتریان عزیزمان را جلب کنیم.


نصب داربست در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید!